لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

شایعاتی درباره حذف قابلیت Driving Mode از گوگل مپ

  • کد خبر: ۲۰۲۷۵۵
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
شایعاتی درباره حذف قابلیت Driving Mode از گوگل مپ
احتمال دارد گوگل در اوایل سال ۲۰۲۴ قابلیت Driving Mode گوگل مپ را غیرفعال کند.

به گزارش شهرآرانیوز - گوگل که با ارائه‌ی قابلیت Driving Mode (حالت رانندگی) تجربه‌ای ایمن و ساده را برای کاربران به ارمغان آورده بود، قصد دارد در اوایل سال ۲۰۲۴ این قابلیت کاربردی گوگل مپ را غیرفعال کند.

شرکت سازنده‌ی انواع گوشی گوگل دو تغییر جدید در نسخه‌ی ۱۴٫۵۲ گوگل مپ ایجاد کرده است. تغییر اول به حذف یک بخش نامشخص در فوریه ۲۰۲۴ (بهمن و اسفند) مربوط است و تغییر دوم به استفاده از دستیار صوتی گوگل هنگام رانندگی اشاره دارد.

ممکن است مانتین‌ویویی‌ها با حذف قابلیت Driving Mode از گوگل مپ، کاربران خود را وادار به استفاده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت کنند.

شایعاتی درباره حذف قابلیت Driving Mode از گوگل مپ

چنین تغییراتی ممکن است به مذاق برخی از کاربران خوش نیاید، زیرا این دسته از کاربران استفاده‌ی زیادی از دستیار صوتی گوگل ندارند.

از طرفی، رخ‌دادن اشتباه از جانب دستیار صوتی مورد بحث، افراد را مجبور به استفاده از گوشی خود می‌کند و در نتیجه تمرکز آن‌ها در حین رانندگی را از بین می‌برد.

اعمال تغییرات یادشده از طرف گوگل قطعی نیست و ممکن است غول فناوری آمریکایی در حال کار روی بهبود قابلیت‌های Driving Mode باشد.

منبع: زومیت 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->